Burek

 Burek napravljen od gotovih kora za pitu je dobro rešenje za večeru na brzinu ili vikend-doručak. Možete praviti jednostavnu verziju sa sirom, klasičnu sa nadjevom od mesa, ili možda ukombinovati sir sa povrćem ili napraviti burek sa pečurkama. Postupak pravljenja je uvijek isti, a nadjev je već stvar izbora.

Burek sa sirom

Moja verzija je sa bijelim, kiselkastim i slanim sirom, poput naše fete, a ako imate priliku, zamijenite je grčkom (od ovčijeg ili kombinacije ovčijeg i kozjeg mlijeka). Vjerujem da možete koristiti i neki mlađi sir ako imate, burek će biti blažeg ukusa, ali sigurno veoma ukusan.

Osim tog osnovnog recepta za burek sa sirom, često pravim i "zelenu verziju", sa dodatkom sitno nasjeckanog spanaća ili po ugledu na moju grčku pitu sa razvlačenim korama, dodam i malo praziluka i mirođije. Ne znam baš da li bi se to i dalje smatralo burekom, ali kod nas u kući jeste. Uzgred, od čitalaca sam saznala da se u Bosni samo verzija sa mesom može nazvati burekom, sve ostalo su pite, kao sirnica, zeljanica i slično.

Recept sam, sasvim nesvjesno, preuzela od Maje, sa sjajnog bloga Cooks and Bakes, a njena verzija je sa roštiljskom kobasicom. Zapravo, u našoj porodici se već neko vrijeme vrti ovaj način pravljenja brzinskog bureka od gotovih kora. Prije objave posta, iz čiste radoznalosti sam je pitala mamu odakle nam uopšte recept i saznala sam da je "sa bloga". Sva sreća da moja mama ne čita mnogo blogova, pa sam znala gdje da tražim. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Mekike

Banja

Mlinci